20 August 2011

bengag dengan anak haram!!

                                                   Assalamualikum..jawab jngan tak jawab nanti berdosa..
Hari ni nak cerita sikit pasal sorang budak ni,dia ni baru darjah 5..tapi mulut macam longkang..kureng diajor betul..memang baran gila..ta hormat orang tua langsung (hehehe..tuakah aisyah ni).

 Ad satu hari ni aisyah baru balik sekolah,along aisyah dah sihat so dia g la ambil aisyah ngan csen at sekolah.dah turun dari kereta aisyah nak ambil beg sekolah at blkang lpas lalu la anak haram ni.dia usya aisyah atas bawah buad aisyah ni mcam buad salah besar snagat dengan dia,lpas dia blah..ta pa la aisyah pon masok la dalam rumah.lpas mandi aisyah keluar balik tunggu ibu nak g tman along aisyah nak beli seluar..tnggu punya tunggu ank haram tu lalu dia usya aisyah,aisyah buad ta tau ja..lpas tu dia kata "hoi..pompuan gedik..betina gaqet."lpas tu dia blah dia lalu lagi dia ulang ap yang dia kata tadi.
 Aisyah pangil dia suh maqi depan rumah aisyah..punyalah bodoh,dia datang dia tanya "ermm..pompuan gedik hag nak ap pnggil aku?"lpas tu aisyah kata at dia"segedik-gedik aku n segaqet-gaqet aku aku bukan ANAK HARAM...aku ANAK HALAL...bukan macam hang ANAK HARAM..ANAK HARAM..ANAK HARAM..ANAK HARAM..ANAK HARAM"tegamam anak haram tu..
  Keesokan harinya mak dia plak maqi qumah seqang ibu aisyah,aisyah pon baran la..ibu aisyah ta tao pon dalam hal ni.mak dia kata at aisyah macam ni "kenapa hang kata kat anak aku anak haram?"..dengan pantas aisyah jawab "dia memang ANAK HARAM..dasar ANAK HARAM.tu la suka kata kat aku gedik la,babi la yang paling aku ta suka dengaq anak hang kata aku anak haram,yang tu paling aku ta buleh dengaq aku bukan anak haram..anak hg anak haram..elok hang pon gedik,betina gaqet..ta sbaq nak tunggu kahwin gedik nak buad dah tu la ada anak haram..oqang macam hang ni ta layak jadi oqang Islam.."dengan perasaan marah  mak dia blah cam tu ja..
 Nak tao ta anak dia gedik macam mna?kalo budak laki lalu dekat lorong kami mesti dia gedik tengok...k la tatata..jumpa lagi dekat new entry wasalam

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.