14 January 2012

first week at scholl

rindu muka minah brutel ni



hye semua ap kabar?ridu aku nak tulis  entry.blog ni dah besarang sebab  busy gila .nak p sekolah la katakan.pagi yg first day sekolah mmg excited gila la.excited nak jumpa kawan-kawan,nak belajar,excited nak tau cikgu yg mengajar n excited nak tengok adik-adik form one dengan stam tahun ni..yg paling penting excited nak tau dok kelas sekali dengan sapa...sipaha gerangan-gerangan yang nak duduk sekelas dengan aku? dan sipakah akan dapat lihat perangai gila aku yang sebenar.^_^'


sampai ja sekolah,kaki ini dengan bangga nya melangkah masuk dalam kawasan sekolah.langkah ja masuk adik-adik form tengok ja aku lalu depan banggunan yglepa nak duduk.dalam hati dah berkata'ish sepa dengan budak-budak ni semua oqang lalu lepa usya'


dengan cepatnya aku berjalan nak masuk kelas.tak sbar-sabar nak tengok muka kawan.rindu gila nak tengok muka.masuk ja dalam kelas,ain g tau yang ajrina pindah sekolah.luruh hati aku bila degar ain cakap macam tu.lepas ni dah ta leh gaduh gan ajew,ta leh dengaq cita minah ni keluaq p ngaji malam-malam,taleh degaq dia cita dia lepak gan geng taman dia..weyhhh..ajew rindu hang sangat-sangat.aku mneyesal gila sebab ta percaya cakap hang.aku ingathang main-main ja kata nak pindah


ajew rindu hang..

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.